Leveringsvoorwaarden
Verzending van mijn bestelling
Hoe ziet mijn pakketje eruit en is het wel discreet?
Alle pakketjes die we versturen zijn NEUTRAAL zonder logo en zonder vermelding van onze webshop. Als afzender zal er enkel een adres op staan zijnde:
DNT - Internetservice
Van Miereveltstraat 26
8021 ER Zwolle
Bestelling ontvangen
Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen?
1. Thuis of op kantoor
PostNL biedt het pakket dan aan op het door jou opgegeven adres:
Verschilt het Factuur adres van van het verzendadres? Vul dan eveneens het 2e vak “Toevoegen / wijzigen verzendadres” in.
Wij sturen u geen papieren factuur op. U kan de factuur zelf downloaden via de link in uw bevestigingsmail.
Wat als ik niet thuis ben?
Wanneer PostNL je bestelling komt aanbieden zullen zij bij je afwezigheid een berichtje in je brievenbus achterlaten met de vermelding dat je je levering kan afhalen in het plaatselijke pickuppoint.
2. Afhaalpunt van PostNL
Als verzendadres geeft u de locatie (adres) in van het afhaalpunt waar u het pakje graag wil afhalen. Eens het pakje ter plaatse wordt u via mail verwittigd.
Je vult dan het 2e vak “Toevoegen / wijzigen verzendadres” in met de gegevens van het afhaalpunt. Bij “Naam verzendadres” vult u dan afhaalpunt in.
Hoelang duurt het alvorens ik mijn bestelling ontvang?
Bij voldoende voorraad moet je rekenen op ongeveer twee à drie werkdagen alvorens je pakje thuis aankomt. In geval van geen of onvoldoende voorraad duurt het ongeveer zeven tot negen werkdagen. We houden je in dat geval uiteraard op de hoogte van de geschatte leveringsdatum.
Heb je nog vragen i.v.m. je bestelling of de leveringstermijn, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of op het telefoon nummer van onze klantenservice.
Verzendkosten.
Als je je bestelling laat bezorgen betaal je € 6,95 (voor Nederland) verzendkosten ongeacht de omvang en het gewicht van je pakje.
Bij een aankoop bedrag vanaf € 75 is de verzending volledig gratis.